Tele2 sänker priset på samtal till mobil - Tele2

Våra marknadswebbplatser

15 mar, 2000 15:23 CET

Tele2 sänker priset på samtal till mobil

Tele2 sänker priset på samtal till mobiltelefoner Priserna för samtal från Tele2s fasta telenät till mobiltelefoner sänks från och med idag (15 mars). De nya priserna för privatkunder är (inklusive moms): peak off peak Comviq & Tele2 Mobil 2,85 2,00 Europolitan 3,44 2,40 Telia mobile 2,90 2,20 För företagskunder är de nya priserna exklusive eventuella volym- och destinationsrabatter (exklusive moms): peak off peak Comviq & Tele2 Mobil 2,32 1,60 Europolitan 2,32 1,76 Telia mobile 2,75 1,92 För mer information, kontakta: NetCom Mediaservice telefon: 08-5626 4626 (dygnet runt). NetCom AB, som bildades 1993, är ett ledande telekomföretag i Skandinavien. Företaget verkar inom områdena mobila GSM-tjänster, i Sverige under varumärkena Comviq och Tele2Mobil och i Estland genom intresse-bolaget Ritabell. Inom publik tele- och datakommunikation och Internet verkar koncernen under varumärket Tele2 i Sverige samt dotterbolagen Tele2 A/S i Danmark och Tele2 Norge AS i Norge. Datametrix utgör NetComs enhet för systemintegration. Koncernen erbjuder även kabel- TV-tjänster under varumärket Kabelvision. NetCom äger 17,8 procent av Société Européene de Communication SA (SEC). NetCom är noterat på Stockholms Fondbörs samt på Nasdaq (NECS). ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/03/15/20000315BIT00840/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/03/15/20000315BIT00840/bit0002.pdf

Relaterat Material