Med stor sorg tvingas Tele2 AB meddela att bolagets grundare tillika styrelseordförande, Jan Hugo Stenbeck, avlidit i en - Tele2

Våra marknadswebbplatser

20 aug, 2002 7:09 CET

Med stor sorg tvingas Tele2 AB meddela att bolagets grundare tillika styrelseordförande, Jan Hugo Stenbeck, avlidit i en ålder av 59 år. Jan Stenbeck avled av en hjärtinfarkt på American Hospital i Paris på måndagskvällen efter en kort tids sjukdom. Jan Stenbeck var också grundare och ordförande i Invik & Co. AB, MTG AB, Metro International S.A., Millicom International S.A., Transcom WorldWide S.A. och ordförande i Industriförvaltnings AB Kinnevik. Stockholm 20 augusti 2002 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/20/20020820BIT00050/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/20/20020820BIT00050/wkr0002.pdf

Relaterat Material