Pressmeddelande Tele2-koncernen nov 03 2005, 11:46 AM CET

Tele2Comviq firar nöjda kunder med Comviq Knock-Out Limited Edition - Rekordlåga priser på 49 öre per minut dygnet runt till alla nät

Tele2Comviq lanserar idag Comviq Knock-Out Limited Edition med rekordlåga samtalspriser på 49 öre per minut. De som tecknar abonnemanget får inte bara marknadens bästa minutpriser, utan ringer även utan månadsavgift.
- Vi har de mest nöjda privatkunderna enligt Svenskt Kvalitetsindex* och det visar att vår strategi med valfrihet och enkel prissättning är något kunderna vill ha, säger Anders Steen, ansvarig för privatmarknaden på Tele2. För att fira detta lanserar vi nu vårt bästa erbjudande någonsin med otroligt låga priser.

Antalet Comviq Knock-Out Limited Edition-abonnemang är begränsat till 100 000, så det gäller att vara först till kvarn. Abonnemanget kan tecknas under kampanjperioden som startar idag, torsdagen den 3 november, och pågår fram till och med den 31 december 2005. Comviq Knock-Out Limited Edition kan även tecknas av företagskunder.

Priser för Comviq Knock-Out Limited Edition
Minutavgift till alla nät och
operatörer i Sverige:........49 öre

SMS:.............................69 öre/styck
MMS:............................1:69 kr/styck
Öppningsavgift:...............69 öre per samtal
Inträdesavgift:.................99 kr

Comviq Knock-Out Limited Edition har ingen fast månadsavgift, däremot är minimidebiteringen 69 kronor per månad. Uppsägningstiden för Comviq Knock-Out Limited Edition är 3 månader. En faktureringsavgift om 19 kr tillkommer (0 kr med autogiro eller e-faktura). För fullständiga priser och villkor se: www.tele2.se.

* Svenskt Kvalitetsindex (SKI) är ett system för att mäta och analysera hur kunder och användare bedömer varor och tjänster i Sverige. Oberoende SKI-mätningar av telekombranschen genomförs årligen av Institutet för Kvalitetsutveckling och Handelshögskolan i Stockholm.

Anders Steen, ansvarig privatmarknaden Tele2 Sverige AB, Tel 08-56 26 40 00
eller Tele2 Mediaservice 08-56 26 46 26