Pressmeddelande Tele2-koncernen dec 01 2005, 12:21 PM CET

Tele2Comviq förlänger succén med Comviq Knock-Out Limited Edition - Sänker samtidigt utlandspriserna med upp till 90 %

För att möta den stora kundtillströmningen förlänger idag Tele2Comviq erbjudandet Comviq Knock-Out Limited Edition till den 31 januari 2006. Tele2Comviq sänker samtidigt priserna på utlandssamtal från mobiltelefon för alla Knock-Out Limited Edition kunder med upp till 90 procent. De som tecknar Comviq Knock-Out Limited Edition får inte bara marknadens bästa minutpriser på 49 öre inom Sverige och från 50 öre utomlands, utan ringer även utan månadsavgift.
- Succén med nya Comviq Knock-Out Limited Edition visar att vi fortfarande ger kunderna exakt vad de vill ha: låga minutpriser utan månadskostnader eller bindningstider. Det firar vi genom att krydda erbjudandet med rejäla prissänkningar på utlandssamtal. Vi vet att många av våra kunder även vill ringa riktigt billigt till vänner och släktingar i utlandet. Nu ger vi dem dessutom friheten att använda mobilen, säger Anders Steen, ansvarig för privatmarknaden på Tele2.

Priser för Comviq Knock-Out Limited Edition
Minutavgift till alla nät och
operatörer i Sverige:........................................................49 öre

Minutavgift till fasta nätet i zon 1:.....................................50 öre
(t ex Belgien, Frankrike, Norden, Kroatien, Polen,
Ryssland, Spanien, Storbritannien, Tyskland):
Minutavgift till fasta nätet i zon 2:......................................1 kr
(t ex Chile, Turkiet, Ukraina, USA)
Minutavgift till fasta nätet i zon 3.......................................2 kr
(t ex Egypten, Iran, Irak, Jordanien)
Minutavgift till fasta nätet i zon 4:......................................3 kr
(t ex Kina, Marocko, Palestina, Syrien, Saudiarabien,
Thailand, Tunisien)

SMS:..............................................................................69 öre/styck
MMS:.............................................................................1:69 kr/styck
Öppningsavgift:................................................................69 öre per samtal
Inträdesavgift:..................................................................99 kr

Comviq Knock-Out Limited Edition har ingen fast månadsavgift, däremot är minimidebiteringen 69 kronor per månad. Uppsägningstiden för Comviq Knock-Out Limited Edition är 3 månader. En faktureringsavgift om 19 kr tillkommer (0 kr med autogiro eller e-faktura). Abonnemanget Comviq Knock-Out Limited Edition kan tecknas under kampanjperioden som pågår fram till och med 31 januari, 2006. Comviq Knock-Out Limited Edition kan även tecknas av företagskunder. För full¬ständiga priser och villkor se: www.tele2.se.

Anders Steen, ansvarig privatmarknaden Tele2 Sverige AB, Tel 08-56 26 40 00
eller Tele2 Mediaservice 08-56 26 46 26