Pressmeddelande Tele2 Sverige mar 29 2016, 8:30 AM CET

Idag släpper Tele2 Iphone SE för förhandsbokning

Från och idag finns det möjlighet att förhandsboka nya iPhone SE hos Tele2.

Nu kan Tele2 bekräfta att den svenska säljstarten av iPhone SE kommer inledas den 6 april. Det finns möjlighet till förhandsbokning hos Tele2, via www.tele2.se, med start idag, den 29 mars.

-       Tele2 erbjuder obundna abonnemang med hög flexibilitet. Våra kunder har möjlighet att byta telefon när de önskar och därför är vi glada över att vi kan erbjuda våra kunder Apples nya smidiga iPhone SE. Tack vare vårt supersnabba 4G-nät och de stora datamängder vi erbjuder är jag övertygad om att våra kunder kommer få en fantastik upplevelse av nya iPhone SE, säger Samuel Skott, tillträdande VD för Tele2 Sverige.

Nya iPhone SE har samma kraft som en Iphone 6s i ett mindre och smidigare format. För mer information om iPhone SE, besök: www.apple.com/iphone.

För mer information kontakta:

Malin Selander, Presschef Tele2 Sverige, tfn: 070-426 40 06