Pressmeddelande Tele2 Sverige mar 05 2018, 1:27 PM CET

Driftstörning som påverkar vissa av Tele2:s företagskunder

Vi har för närvarande driftstörning som påverkar vissa av våra företagskunder i Sverige. Störningen påverkar samtal, exempelvis via våra telefonilösningar, och därmed kan man uppleva svårigheter att ringa till och från de påverkade företagskunderna.

En av våra underleverantörer har just nu en stor driftstörning som dessvärre påverkar vissa av våra företagskunder. Tele2 ser väldigt allvarligt på detta och händelsen har högsta prioritet. Vi jobbar nu tillsammans med våra underleverantörer för att åtgärda detta så snart som möjligt.

Det här pressmeddelandet kommer att uppdateras i takt med att ny information finns att delge.

För mer information kontakta:
Louise Ekman, press- och PR-ansvarig, Tele2 Sverige, +46 70 5222 117 / louise.ekman@tele2.com